- jag är en av dom få som inte fattar när det räcker

jag hatar feber :( mest av allt i hela världen. ska fan utrota skiten!
woho dagen har knallat iväg rätt snabbt tycker jag?
känns som att det va nyss jag gick upp ur sängen förfan
jajaaaaa.. jag är iaf fett trött och min cola tog precis slut.. vilket sög
sitter i sängen med datorn som jag har gjort enda sen jag kom hem
förutom när jag va upp och åt. har fan inte rört mig härifrån annars och
det tänker jag inte göra imorgon heller förutom när jag ska till doktorn :/
OCH om inte jag blir frisk till helgen så kommer jag bli förjävla sur
men får väl dra ut å festa iaf antar jag? jaaaa de blir nog så
tänker inte sitta hemma hela helgen iaf det finns inte på världskartan -.-
och jocke tkr att jag ska dansa we no speak americano dansen med han på kupolen?
haha den ungen är ju inte riktigt frisk!
neeeeej nu ska jag gå å kolla om min bror har cola ta en kvällscigg och sen lägga mig
och kolla film så jag kan somna nån gång :)
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!