- save tonight

nuu är mitt rum freshh, har fan städat hela dagen!
tänkte ta före och efter bilder så ni får se hur duktig jag har varit
men min kamera är borta.... igen.
men den kommer väl fram igen skulle jag tro!
imorgon blir min älskade moppe lagad, awesome dude
fille kommer hit och fixar den för han är best hihi :)
å imorgon ska jag till skolan oxå, men har sovmorgon så det är chill
börjar 09.40 :)
men nu ska jag ta något att käka, har fan inte käkat sen igår när jag
käka pizza med jocke.. hur fan orkar jag? bra fråga hörru
nejmen somsagt ska käka något sen ut å röka sen kolla film och sova


hehe tankat denna rulle! asnice


och här min kära bloggläsare äre ett sött klipp på mig och mina älskade
reetardvänner :') det fuckade när det skulle upp på bloggen så ni får länken
istället! http://www.youtube.com/watch?v=Ia-hssRbE9A
godnatt på er!

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!