- söndag

den här helgen har varit rätt seg, men chill
slappat hos mathilda hela helgen.. typ iaf!
men de har varit skönt faktiskt, nån helg måste man väl ta det lugnt oxå
idaaaaag har jag varit med denize, har saknat henne som fan
och imorgon åker hon till italien :( kommer sakna dig hjärtat!♥
måndag imorgon vilket betyder skola igen.. men 9defg är på prao
och jag och min älskade fru therese ska sitta i skolan och jobba ist så det
blir fett med best ändå! hihi.
har typ precis duschat och nu sitter jag här igen, överväger starkt att åka till
jocke och sova där, saknar han ju. ah jag tror de blir så faktiskt!
nu ska jag klä på mig och försöka få något i magen, mat alltså :)
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!