- vafan händer...

jag vet inte vad jag ska göra längre, vet inte vad jag ska säga
vet inte vad jag ska tro, vet inte vad jag ska tycka.
varje gång jag tar ett steg framåt så känns det som att jag kommer
falla ihop i en fucking hög på marken. allt är så ostadigt.
jag vill inte falla ner igen, men jag känner att det kommer bli så
känner att det är påväg nu. minsta lilla snesteg och jag är nere igen
det bara är så och det finns ingenting jag eller någon annan kan göra åt det
för jag fattar inte själv vad som händer med mig..
uppdateringen i denna blogg kommer vara lite uppochner nu
men så fort jag mår bättre så skriver jag. jag lovar.

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!