- welcome to heartbreak

hemma från skolan idag, vaken hela natten så det va ju lika bra
min mobil dog typ halv åtta imorse och jag hade ingen ork att leta
på laddaren. så det är därför jag inte svarade förens typ ett halv två på sms
om någon undrar! haha. lat_tjej_95 ohja
nu ska jag ta tag i mitt rum iaf, städa, rensa ur garderoberna, slänga ut bokhyllan osv
vill egentligen åka till insjön och hälsa på denize men får se om det blir ikväll ist
för jag saknar henne så jävla mycket. ÄLSKAR DIG HJÄRTAT!
men nu ska jag ta tag i skiten som sagt, även fast jag inte orkar.
men vill göra pappa glad så det är väl lika bra.


sötaste bilden som min denize gjorde för ett tag sen! loveu hun♥

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!