- i can stand my own ground

jag är fan alltid vaken för länge... spelar ingen roll om jag har bestämt mig för att lägga mig tidigt eller inte. laggar alltid fast vid den här jävla datorn. sitter i vilket fall och dunkar Rise Against så det gjorde ju inget.
har seriöst fastnat för dom så jävla totalt nu. finns inget bättre för mig. så jävla pepp musik så det e ju helt sjukt!
har iallafall lagat min älskade Aerox idag. för ungefär hundrade gånger heheh. så tackar Olle och storebror Robert för det, sjukt så bra ni e :) åkte med Robert och Norre en sväng efter det innan det blev hemfärd. och när jag väl kom hem hade min nya garderob anlänt! så imorgon blir det måla om den och sedan ställa in den här. det blir asnice. har suttit och kikat i IKEA katalogen hela kvällen och bestämt massa grejer så det blir en trip ner dit nästa vecka. hur nöjd som helst!
nej men nu är det väl endå dags för lilla Freddie att gå och lägga sig. imorgon kommer nog Alfons hit på besök, och jag ska fan upp i skaplig tid imorn! så sa jag igårkväll också men vafan. nån gång får man lägga fan på sig, vilket får bli imorgon.


nyvaken som ett as. ahrå.

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer
netta

så Otroligt jävla fin, gumman.

Jag älskar dig. <3



Blogg: http://alexandersen.devote.se
2011-08-09 @ 11:33:31
jännyelizabeth

vacker du är vännen!

<3



Blogg: http://jannyelizabeth.devote.se
2011-08-11 @ 14:40:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!