- i'm passing over you like a satellite

varit äckligt dålig på det här med att tänka på bloggen, jag vet. men har varit ute och snurrat i hela Dalarna nu på slutet. orkar inte riktigt bara sitta hemma längre. orkar inte hänga i Borlänge heller (uäh)
classic car week ägde iallafall av, förutom lite smågrejer som hände. eller ja smågrejer... lite grejer iallafall.
ett av det roligaste var ju; jag och malungspojkarna står vid deras tält, helt plötsligt kommer polisen springandes...
"VEM ÄR DET SOM HAR KNIV PÅ SIG?!" ställer upp oss mot en cement"mur" och blir kroppsvisiterade. det va så random så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. va väl skapligt dragna allihopa skulle jag tro.
sov ingenting natten mellan tisdagen och onsdagen, härjade med malungsbor hela natten! väckte borlängebor i tälten, veklingar som går och lägger sig ;) skapligt trötta vi va på onsdagen iallafall!
hängde på pojkarna till malung och sov där en natt. åkte sedan hem till pappa och har varit där tills idag. förutom igår då jag var ut på busigheter med Sonja. haha fyfan vilken sjuk natt må jag säga. sprit + freddie + Borlänge = ingen bra combo. men det var kul, det var kul som fan.
nu sitter jag bara och skriver massa random saker som har hänt de senaste veckorna eftersom jag inte har bloggat på så länge! på fredag blir det Älvdalen och Musik och Motor med kusin och hennes pojkvän, säkert massa annat trevligt folk också! efter det blir det lugnt, slut på flängandet och ta det lugnt och vila upp mig för skolstarten.
inte taggad för fem öre men vad finns det att göra åt saken? - ingenting. får iallafall börja i Falun istället för Borlänge, det är nice som fan. haha, fyfan va jag är hatisk mot den staden just nu. men det har sina anledningar, jävligt bra är dom också. man blir äckligt trött av att härja runt och sedan sätta sig på en buss hemåt så nu ska jag ladda ner någon jättesöt Disneyfilm sen sova. imorgon blir det antagligen att vara med Olle och laga mopeden, för hundrade gången, ungefär.


såhär trötta va malungspojkarna på onsdag förmiddag, i väntan på bussen mot Malung! så söta.

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!