- jag har fan världens bästa storebror

blev en åktur med Robert såhär mot kvällningen. eller ja, kom hem för typ en timme sen.
blev en vända in till stan för att handla chips så åkte vi förbi donken i samma veva, blev lite
busigheter på hemvägen också! hehe. vi kan fan aldrig ta det lugnt. slogs i bilen nästintill hela vägen också!
ligger nu i sängen och har kommit på att jag e otroligt pissnödig så ska springa in och pissa sen blir
det att lägga mig och försöka sova. MÅSTEMÅSTEMÅSTE upp i bra tid imorn för jag måste till Borlänge.
har lovat Anton och ett löfte är ju ett löfte trots allt.
mår förövrigt jävligt bra nu, både fysiskt och psykiskt. känns underbart.


gammal bild på mig och bror ♥

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!