- han älskar snabbt, han älskar mjukt, han älskar mig.

längesen jag skrev nu, jag vet
men det har varit mycket på sistone. det är mycket nu.
skolan börjar på tisdag, känner att jag inte riktigt orkar.
det är för mycket runt omkring för att jag ska orka ta tag i skolarbetet
fast jag vill. jag vill så jävla mycket. men jag tror inte att jag kommer klara det här.
onödigt att satsa på IV jag vet, men det är det enda som är aktuellt för mig nu.
vi får helt enkelt se hur det går.
simon har åkt, det kändes rätt hårt. jag saknar honom.
pappa ligger inne på lasarettet, det är illa nu. riktigt illa.
han får inte dö, han får inte. jag fungerar inte utan honom.
min pappa har alltid varit som min andra halva. jag har alltid varit pappas flicka. alltid.
om han försvinner vet jag inte vad jag gör. ärligt talat.
miljoner tankar snurrar runt i mitt lilla huvud och jag vet inte hur jag ska göra med allting.
ångest, ilska, smärta, besvikelse, sorg, saknad, lycka. allt.
mina vänner är mitt allt just nu, utan dom skulle jag inte klara en dag.
har inte så värst stor lust att skriva, så det här fick bli ett inlägg bara så att ni ska veta vad som händer
och hur jag mår för tillfället. vi får se när jag skriver nästa gång.
jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!