- orka

jag känner att jag inte orkar med mig själv
och att ingen orkar med mig.
jag har ingen jävla aning om vart jag har mig själv
vilka jag har vart.
vet inte vilka jag kan lita på, vilka som inte snackar
bakom min rygg. känns som att det inte är en jävel.
fan. snälla få det här att sluta. snälla snälla snälla.
jag gör fan vad som helst just nu.
funderar på om jag ska sluta blogga ett tag, för känns
som att det bara kommer bli sånahär "depp" inlägg
ett tag framåt. så det beror väl på om folk står ut.
träffade iallafall bazze idag, vilket va förjävla trevligt
välbehövligt om inte annat.
och så har jag nånting att säga till simon tvilling och therese bästavän;
jag är så inihelvetes jävla glad att jag har er två.
det är ni som får mig att hålla upp hoppet just nu.
ni som får mig att fortsätta kämpa. det är för eran skull.
jag älskar er, världens bästa människor.♥
nu ska jag sova, så får vi se om jag drar till skolan imorgon
jag antar att jag blir tvingad dit. sen efter skolan blir det film hos bazze.
jah bless
/ f.ljung

Kommentarer
therese - S T R E E T

Det är knappast fel på dig, det är fel på världen här idag. Så knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra för innerst inne vet dom om att dom har fel & du är underbar.

Dom får säga vad dom vill du är en vacker person<3<3



Älskar dig hjärtat<33



Blogg: http://broody.webblogg.se/
2011-01-27 @ 17:00:55


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!