- visst, kör ditt race

all i do is stay focused, looking straight forward at the world and beyond
i feel people pulling me down, i feel some pulling me up
i can't get stuck, i just keep movigt forward
i got places to go man, let's go.

förövrigt så känns allting lite bättre idag, förutom att jag är jävligt trött och irriterad.
hur fan kan man behandla en person så jävla illa? vad har jag gjort mot dig för att
förtjäna att du snackar bakom min rygg, att du inte tar ansvar för saker du gjort?
jag orkar inte sitta och skriva ut alla frågor här, för det skulle bli miljontals.
är det verkligen såhär du vill ha våran vänskap? är det verkligen såhär du vill avsluta
våran fyra års långa vänskap? fine. kör ditt egna lilla race. i don't give a fuck.
jag försöker ändå intala mig själv att jag kan leva utan dig, vilket jag vet att jag kan
för du är ändå inte samma person som jag lärde känna. du har förändrats,
och du har inte förändrats till något positivt.
aja, från det ena till det andra. har hänt en hel del trevliga saker idag,
va till insjön till jocke och hämtade mitt xbox, sen vidare till borlänge
och träffade bazze. max, simon och adam va oxå med. trevligt värre.
har upptäckt att jag går förjävla mycket bättre ihop med killar, allt blir så mycket
trevligare när jag är med dom.
satt iaf med jocke i caféterian i skolan hela dagen, det var oxå jävligt trevligt faktiskt.
nu sitter jag hemma, är hur trött som helst så ska lägga mig snart, måste ju orka med helgens
busigheter. och imorgon är det ju faktiskt fredag! hur underbart som helst, så hoppas väl på en fin helg.
kusinen min kommer ner till borlänge så helgen spenderas väl förhoppningsvis med henne
så ska jag vara med therese oxå. har iaf för mig att vi snackade nåt om det? haha. det visar sig.
nej men puss på er alla söta människor där ute!
jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!