- wesc

sitter väl hemma, klockan har tickat iväg till halv tolv
så ska skriva detta sen sova.
skola idag, segt. men det gick bättre än jag trodde.
har börjat fått asbra kontakt med tjejerna i min klass. skönt. som fan!
satt och garvade oss igenom hela SO lektionen haha..
calle (läraren); vad var enligt hitler "dolkstöten i ryggen"?
daniel; kebaben i ögat!!
haha ja fyfan. 9d föfan, 9d♥
försöker väl även få nån att köpa mina urbanears lurar, men ingen verkar vara intresserad.
hittade ett par skisnygga wesc lurar som SKA BLI MINA!
efter skolan drog jag iaf till gårn med massa folk,
sen framåt kvällningen gick jag, anton och romanah till tågstation och va social med jocke.
vid tjugo över nio åkte jag och maddis till djurås för att hämta mer kläder
eftersom pappa inte har kommit hem än. och vad händer?
JO HON KÖR VÄL RAKT IN I EN JÄVLA SNÖVALL. de kom tre plogbilar och drog upp henne.
sämst på att köra bil!
nej nu börjar klockan bli mycket, så lär sova nu. skönt med sovmorgon imorgon iaf.
jag menar, hur snygga va dom inte?!?!?!
vi hörs imorgon innan skolan!
jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!