- yee

vet inte riktigt vad jag ska skriva
ingenting speciellt som händer på dagarna
ingenting speciellt att lägga märke till
mitt mående är fortfarande uppochner men
det känns som att det är påväg neråt nu.
det är det jag är mest rädd för, det jag verkligen verkligen inte
vill vara med om igen. att vara på botten. att inte veta vart
man ska ta vägen. jag vill inte tillbaka dit.
jag försöker lösa allting så gott det går men orken finns inte riktigt där
och jag har inte hittat på ett sätt för att hitta den igen.
men jag måste. jag måste hitta vägen tillbaka, snart.
jag har gått vilse, och på den vägen har jag tappat många, det sista jag
vill är att tappa fler. det sista jag vill är att tappa mina vänner.
fick även brev hem från falu tingsrätt idag, absolut det sista jag behöver.
nu ska jag sova, och försöka vara på bättre humör imorgon.
allt för mina vänner, och för min pappa. för jag vet att de hatar att se mig såhär.

simon, kom hem, jag behöver dig.
men hur långt bort du än är, så kan jag se dig stråla.

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!