- för mycket alkohol, för mycket roliga timmen

har packat, käkat frukost, druckit mitt morgonkaffe och rökt första ciggaretten.
nu sitter jag och lyssnar på Fronda, sveriges bästa rappare. enligt mig iaf!
ska snart få skjuts in till falun, sen tar jag bussen till borlänge. och vidare mot malung :)
vet inte riktigt hur länge jag blir kvar där så vet inte hur mycket uppdateringar det blir,
tror inte jag skriver förens jag kommer hem. då får ni massa bilder också!
har dock inga batterier i kameran så ni får säkert sketna mobilbilder. men de duger väl.


hejhej sveriges bästa man♥



vi hörs när jag kommer hem!

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer
Agnes

hejhej världens bästa kvinna <3



Blogg: http://wize.blogg.se/
2011-07-22 @ 02:00:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!