- grym jävla dag!

förstår inte varför jag är vaken. jag ska fan upp nio imorn? åååååh, bra Freddie.
umgåtts med Johanna hela dagen, gud vad jag har saknat dig!
lagade mat och pratade bara, riktigt mycket. skönt att prata av sig. inte träffat flickan på sjukt länge heller så kan ju säga att det behövdes. iofs så har vi alltid mycket att prata om varje gång vi ses, spelar ingen roll hur lång tid det går emellan!
snackade med Robert framåt kvällen och beslutade oss för att åka till Falun, så Robert kom och hämtade oss i Borlänge, söt som han är! hände väl inte så mycket i Falun egentligen. gick mest runt, avslutades med käk på Max sen skjutsade han hem mig. har jag världens bästa storebror eller? - jadå!
måste verkligen gå och lägga mig nu så jag är pigg till rättegången imorgon. orkar egentligen inte, men har man nå val? svar nej. jaja, skönt att få klart den där skiten nu så jag bara kan lägga sånt bakom mig. alla har vi väl gjort onödiga saker i våra dar. och på fredag får jag äntligen träffa min pappa igen! can't wait. och nästa vecka är det ccw som gäller! taggad till tusen. hoppas på bra väder bara. som idag; SÅ JÄVLA VARMT. men hellre det än regn!


men är vi duktiga eller??? jag slant dock med kniven när jag skulle skära potatisen, efter två sekunder.
skärde mitt finger buhu....

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!