- @ home

sitter hemma hos min käre far, och är världens lyckligaste flicka.
var hur skönt som helst att komma hem hit igen! hihi.
jag och pappa har suttit och haft fredagsmys vid tvn hela kvällen, pratat och ätit godis.
pappa somnade för typ tio minuter sen så jag har fixat lite käk och laddat ner Babylonsjukan så de blir att käka lite och kolla på den. sen går jag nog och lägger mig. är äckligt trött!
imorgon blir det mobilköp och så, kanske träffa lite trevligt folk i Borlänge. får se om jag orkar va där.
så måste jag ju vara med Agnes också, som jag har lovat! hihi.
lämnade kvar min dator hemma i Falun så kommer bara sitta på pappas, kanske blir lite snålt med bilder!

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!