- jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.

tuff dag, mycket känslor. har dock inte gjort ett piss, bara suttit hemma.
suttit hemma och tänkt, lyssnat på gammal musik, skrivit av mig.
tänkt igenom varenda liten del av mitt liv, försökt kommit ihåg vad som har
hänt. varför det har blivit som det har blivit. har iallafall kommit fram till
några saker.
men nu får det vara slut på det här. blicka framåt Freddie. du klarar det.
man behöver sånahär dagar ibland, då man bara tänker, kanske gråter, skriker lite också.
det kan vara bra, för man får ut så jävla mycket.
de första tårarna efter flytten kom även idag när min pappa ringde, har kommit
på hur nära han egentligen står mig. han är som en bästa vän, han är närmast hjärtat.

ligger just nu i sängen, väntar på att Alfons ska ringa så jag kan gå ut och röka (vågar inte annars, är sjukt mörkrädd) sen blir det att lägga mig. här behövs sova!
imorgon ska jag iallafall upp i tid, för att åka till borlänge och vara med min Johanna innan hon flyttar,
ska försöka få tag på Jimmy också så jag kan få tillbaka mina pengar nån gång.
CCW snart så det behövs, kommer gå åt så jävla mycket. campa en vecka, me love♥


söt bild från tåget till Määääääääääälung!

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!