- jag står på tobben, baby

jättedålig på att uppdatera såhär på sommaren. jag vet. förlåt.

sitter här på natten, miljoner tankar rusar runt i mitt huvud just nu.
jag flyttar imorn. jag flyttar fan imorn.
det känns helt underbart men samtidigt bara skrämmande.
tänk så trivs jag inte i falun? tänk så kommer allting skita sig endå...
jag kommer sakna min pappa. jättemycket. för mycket.
men trots allting så sprider sig ett lugn inom mig. jag kommer få chans att stänga av. att bara
ta det lugnt om jag vill. bara träffa dom jag vill träffa. bara umgås med dom som jag vill.
det kommer även visa vilka vänner som är äkta. det har det alltid gjort förut.
det finns ju vissa som inte hör av sig om dom inte vet att man är i närheten, så fort man försvinner
från staden så försvinner man även ur deras liv. så det här kommer bevisa en hel del.
nästan allt i mitt rum är packat, förutom lite småsaker samt datorn och högtalarna. men det fixar
jag imorgon innan jag åker.
sen på onsdag drar jag iväg till malung för några dagar där med härliga människor, alkohol och festande.
är ju bara dansbandsveckan en gång om året så! efter det med en veckas mellanrum är det ccw, så då drar
jag iväg dit. känns som att resten av sommarlovet kommer bli riktigt lyckat.
känns som att jag knappt har gjort nånting den här sommarn så ingenting kan ju bli värre.
nej nu måste jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon! skulle hem tidigt men jag och stephanie
blev kvar hos hebbe lite för länge... hehe. säljer moppen snart också, pengar.... mmmmm underbart!


lite suddig bild på kapten röd från p&l... saknar!!!!!!!!!

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!