- jag vet nu att jag ljög när jag svarade ja

jag har gjort allt jag kan nu. nu är det upp till dig.

dagen igår sög iallafall, tror jag reste mig ur sängen fem gånger. mer eller mindre.
idag får jag iallafall träffa min fina bror robert. det va längesen nu. för längesen.
och imorgon får jag umgås med min mamma hela dagen, sover även där.
sjukt längesen jag träffade henne också. så det blir också asnice.
känner att jag inte har något kvar i borlänge att göra, min tid här är förbi.
tror inte att jag kommer sakna skiten när jag drar. faktiskt. inte nånting.
några få människor kanske, men det är inte många. jag vet inte vilka som är äkta längre.
kommer bli så jävla skönt att flytta och börja om. få ha kontakt med dom jag vill,
träffa dom jag vill. inte behöva stöta på nån som man inte tycker om. inte känna ett
tvång att träffa någon. nu blir det förändring - allt dåligt blir bra.


that's meeee, take it or leave it.

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!