- livet är hårt men jag är hårdare

sitter här övertrött och go' klockan tjugo i fyra på natten
ska upp klockan nio imorgon så ska kanske lägga mig? ja blir så!
fick träffa min älskade robert idag, sen umgicks jag med skatepojkarna, anton och elin.
hemgång kort efter det, sen blev det en liten nattvandring med mina söta djuråsbor :)
är extremt trött nu, har levt på överskottsenergi halva natten och den börjar ta slut
så nu ska jag gå och lägga mig! febern är iaf nästan borta så vi får se hur de går med hostan nu då!


mina söta skatepojkar♥ nog är ni sköna allt!

imorgon blir de leksand sommarland med mor, sedan övernattning hos henne!

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer
therese - S T R E E T

sv: yesss



Blogg: http://broody.webblogg.se/
2011-07-08 @ 02:04:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!