- mot borlänge då!

sitter här å dunkar musik, har precis gjort mig klar för att åka mot Borlänge och min Johanna!
om hon kunde svara på telefonen nån gång då? äh, finns väl andra jag kan vara med sålänge.
hem rätt tidigt ikväll för att sova, rättegång imorgon bitti så lär vara utvilad!
är egentligen ett mirakel att jag vaknade så tidigt idag, men det va det värt, känner mig piggare än nånsin.
humöret har stigit extremt sen igår, det va som min pappa sa "ta en dag i taget, det kommer ordna sig."
nej nu ska jag in på toa sen drar jag mot bussen, vi hörs ikväll :)


lite småsöt bild från i våras... hihi

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!