- ...

jag kan inte ens skriva av mig längre.
jag kan inte ens säga vad jag känner och tycker. inte till nån.
jag kan inte ens vara ledsen bland folk. jag kan inte ens vara arg.
jag vågar fan inte visa mig svag längre. helvete.
självförtroendet och hoppet till en framtid ligger gömd i en låda någonstans
måste hitta den. måste måste måste.
börjar ge upp igen, börjar skita i allt igen. vart fan är jag påväg?
vart är alla andra påväg? får jag någon med mig på min väg?
en enda? jag vill inte vara ensam. snälla. fan.
nu bara babblar jag. vet inte vad jag ska säga.
allt är upp och ner och kaos, jag vill bara vakna ifrån den här mardrömmen.

Kommentarer
malin, :)

<3



Blogg: http://mmalinr.blogg.se/
2011-03-16 @ 21:03:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!