- blixten, kan slå ner två gånger, på exakt samma ställe

jag mår bra. eller jag mår okej.
mitt humör och mående går iofs fortfarande helt uppochner
och det är fortfarande kaos i mitt huvud. men jag försöker.
jag kämpar mig igenom varje jävla dag. frågan är bara; för vems skull?
just nu för tillfället är det få jag litar på. en jag litar på till hundra procent.
vilket är min pappa. det finns ingen som han. ingen som hjälpt mig så mycket som han har.
han har alltid funnits där, han har alltid trott på mig, han har alltid trott att jag kan.
det är bara han som tror på mig angående skolan. bara han som tycker att det inte gör
nånting om jag går IV ett år. bara han som inte bryr sig ett skit om sig själv. bara jag mår bra.
och till sist; det är han jag älskar mest, den enda personen jag skulle kunna offra mitt liv för.

friluftsdag idag iallafall. chillade väl mest, med jonte, gabriella, carro och till en viss del mathilda.
tänkte lägga upp bilder men har ju ny mobil och vet inte riktigt hur man gör för att bilderna ska sparas
på minneskortet istället för på mobilen (a) hehe.. men det kommer väl det med!
drog hem vid tolv, tobias kom vid två och då började vi virka på hans dreads. inte långt ifrån klara nu!
men den jäveln har ju så jävla välvårdat och fint hår så det tar ju dubbelt så lång tid. menmen.
robban kom framåt sex och då blev det donkenkäk sen drog jag hem :)
imorgon blir tatuering nummer 2 gjort! tänker inte lägga upp vad det kommer bli för har inte riktigt bestämt
mig än, vi får la se. klockan är alldeles för mycket för att jag ska vara vaken nu, så det blir sängen nu!


robert englund, min älskade vän och "storebror". jag är så jävla otroligt glad att jag fick träffa dig och
lära känna dig. du har gjort mitt liv så mycket lättare den här sista tiden, av att bara vara du.
jag älskar dig, brorsan♥

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer
therese - S T R E E T

Hoppas att jag är kategoriserad i dom få som du litar på.



Jag tror på dig, det har jag alltid gjort.



Blogg: http://broody.webblogg.se/
2011-03-20 @ 10:19:55


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!