- jag har världens bästa storebror

dålig uppdatering. jag vet. har haft mycket att tänka på de senaste dagarna.
hände inget speciellt i helgen, förutom kvällen med brudarna i lördags, vilket va grymt!
haha fan va roligt man kan ha med kondomer, iallafall när man dygnar och är övertrött..
men vi har ju alltid haft sämst humor så....... hehe.
efter en rätt jobbig söndag åkte jag iallafall med världens bästa bror robert hem till han
i svärdsjö och sov där till inatt. kände att jag behövde det. lugn och ro.
och har han världens underbaraste katt eller? - men jaaaa! james♥
va ledig idag så åkte med han in till falun imorse när han skulle till skolan, drog hem,
chillade fram till halv ett då jag drog mig upp mot fetto tattoo. va ju dags för en ny tatuering. ;)
låg och plågades där i ca en och en halvtimme. efter det har det bara varit chill. ätit, träffade jocke
och tobias. alfons och lisa. sen va jag med robert och emil nu mot kvällningen.
bb slutade för tjugo minuter sen och nu blir det smörja ena tatueringen sen sova. börjar få blodstopp
i benet av plasten som sitter på den nya, men de får jag väl stå ut med tills imorn.


världens bästa mongo till storebror, ja det har jag♥
GNIGHT PPL!
jah bless
/ f.ljung

Kommentarer
Roooooompaaaaaaaaaaaaaah

sis<3



2011-03-22 @ 07:16:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!