- nöjd tjej

denna helg har varit sjukt nice.
mockfjärd i fredags och hedemora igår.
trevligt sällskap på båda ställerna, fast nästa helg kanske det blir lite mindre vin.
man blir ju så sjukt bakis på skiten. vaknade upp i lördags och imorse med världens
spränghuvudvärk. kändes som att mitt huvud skulle explodera.
har dock käkat donken till frukost båda dagarna så då har det väl gått över. känner mig
lite tjock dock. haha. idag spenderade jag dagen med therese, fimpen och adam.
nu är jag hemma, äckligt trött. har ju inte blivit så mycket sömn dom här dagarna.
klockan är nu strax över tolv så det är då dags för mig att gå och lägga mig, är ju trots allt skola imorn.
fan va coola vi är. sjukt!
jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!