- ny lur

bröt ihop så fort jag kom till skolan så har ingen lust att skriva om denna dag.
träffade iallafall mamma vid två, hon bjöd på mat sen gav vi oss iväg mot elgiganten
för hon skulle köpa en ny dator. sen fick hon för sig att jag skulle få en ny mobil? sjukt random.
men jag är lycklig ändå! är både glad över att ha mamma tillbaka i mitt liv och att hon faktiskt
bryr sig om mig nu. känns skönt som fan.
är astrött och nu börjar bigbrother så ska kolla på det sen sova!
imorgon är det friluftsdag med skolan så ska steka med jonte i plättbacken ;) alltid nåt!
nöjd är jag iallafall! tack mami♥
jah bless
/ f.ljung

Kommentarer
Ida Berglund!

fett nice mobil gumman ! ^^

Saknar dig så vi borde träffas snart! :( <3



Puss på dig <3



Blogg: http://iidaberglund.blogspot.com
2011-03-17 @ 12:19:30
Agnes

Gumman min, vad skönt att det är bra mellan er nu.

Älskar dig så mycket. puss <3



Blogg: http://wize.blogg.se/
2011-03-19 @ 11:46:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!