- orolig

pappa ligger inne på lasarettet, mamma ska till läkaren imorgon
skolan börjar gå åt helvete, likaså mitt mående och mitt humör.
vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu.
våra liv kan kännas tomma och iscensatta
kanske är vi redan döda, och det här är stället där vi straffas?
känns då som det.
tobias har iallafall varit här idag, eftersom det började snöa så har
jag vägrat gått ut på hela dagen. jävla fittsnö.
fixade dreads på honom, fast han dock bara halva huvet på han haha!
ska fixa resten på fredag.
annars har det väl inte hänt så mycket, skolan har ju hunnit börjat så allt
har väl varit precis som vanligt. tråkigt. värdelösa borlänge. staden utan möjligheter.
iallafall just nu. förlåt för detta knasiga inlägg, det kommer bättre. me promise!
klockan är tio över elva, jag är grymt trött och behöver sova så ska gå ut och röka nu
sen blir det sängen och sova som fan. skola imorgon att gå upp till.
jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!