- confused

det känns som att någon har slitit ur mitt hjärta, stampat på det och sedan satt in det igen.
känns som att allting är helt trasigt och förstört, som att hela min omgivning och alla människor
har flutit iväg som att dom har lossnat ifrån mig. vilka kan man lita på? vilka kan man prata med?
varför kan jag inte bara vara känslokall? det hade varit så jävla mycket lättare då, då hade jag inte
haft dom här problemen. det är mycket möjligt att jag överreagerar.
men spelar sanningen egentligen någon roll? mina problem är väl ändå alltid störst för mig?
det är inte värt att jämföra mina problem med någon annans, för allt som jag mig ledsen, arg, besviken,
irriterad, missnöjd, förbannad osv är väl ett problem? skitsamma om det är ett ilandsproblem eller inte
det sårar ju mig fortfarande.
jag är så rädd för att förlora mina nära så ibland håller jag kanske i dom för hårt, ibland kanske jag är för
snäll, ibland kanske jag öppnar mig för mycket. det känns som att mina vänner tröttnar på mig, som att dom
nästan skulle kunna göra vad som helst för att slippa höra mig prata om mina problem.
jag har ingen aning om vilka som är äkta. jag har många jag umgås med och många nära men jag vågar knappt
lita på någon längre. trodde jag skulle vara härdad efter allting men det är jag tydligen inte.
är dock ändå rätt nöjd med en hel del, men det finns ju alltid brister. mitt liv kommer nog fortsätta med såna här
perioder, det är nog något både jag och mina medmänniskor får leva med. bara dom inte lämnar mig, då går jag under.
från det ena till det andra; inte hänt mycket idag. sket i skolan och åkte till micke, sen åkte jag hem igen.
haha, det är ungefär det som har hänt. klockan är för mycket för att jag egentligen ska vara vaken men
det är i princip helt omöjligt att somna.
it's like i'm paranoid, looking over my back 
it's like a whirlwind inside of my head.


världens jävla bästa♥
jah bless
/ f.ljung

Kommentarer
Ida Berglund

gumman du ska vet att jag alltid finns om det är nått, säkert ganska onödigt att skriva det där, eftersom du precis skrivit ett helt inlägg om hur svårt du ha att lita på folk, men vill bara att du ska veta för förstå det ändå.

Jag älskar dig, jag hoppas allting kommer ordna sig, bara att höra av dig om det är nått.



/kram din Ida <3



Blogg: http://iidaberglund.blogspot.com
2011-05-25 @ 11:14:30
My

Älskade freddster <3 <3



Blogg: http://smirrnoff.devote.se
2011-05-28 @ 19:25:31


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!