- det går bra nu

jag mår fan bra. jag är helt jävla förvånad över de faktiskt. jag mår bra utan han.
trodde det aldrig skulle gå, men det gick. det mesta är tack vare mina vänner, men även min familj.
ett stort jävla tack till alla mina nära och kära, ni är helt underbara♥
moppen är igång igen tack vare min duktiga storebror och kusin, har i princip kommit över nicklas, flyttar till
falun nästa vecka och ska börja rycka upp mig i skolan igen. allt går som på räls. iallafall nu.
kom hem efter en kväll på humlan med skräckfilm och massa bus. blir nyktert hela helgen och det känns fan bra.
behöver ta det lugnt nu känner jag. har världens spränghuvudvärk och är trött men jag mår fan braaaaa!!!!
imorgon blir det att gå upp tidigt för att åka och hämta pengar samt en tröja som ska säljas iväg till gabriella,
sen in och köpa olja och sedan vidare till robert. måste ju testa roxen förfan!
måste verkligen sova nu så jag kommer upp imorn, och glöm aldrig det här; har du viljan, så klarar du vad som helst.


FREDDIE LTD! ingen mår så bra som jag!
jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!