- jag är meningen med livet och det vet du, ber du till nån annan, ja då ber du nog till fel gud

rätt dålig på att uppdatera har jag märkt.
men har så jävla lite bilder på datorn och jag hatar att lägga upp en inlägg utan bilder, ser så tråkigt ut.
dagen har bestått av skola, sen plugg och chill. umgicks med elin hela dagen och träffade pojkarna fram emot
kvällen. åkte hem och har snackat med pappa sen dess. om allt mellan himmer och jord.
en sak som jag är jävligt glad över är att jag och min pappa har den relation som vi har. vi kan prata om allt.
allvarligt talat allt. och det är så jävla skönt att komma hem och veta att det finns nån som man kan lita på.
nån som man kan lasta alla sina problem på för en stund, utan att han bryr sig så mycket om att han har sina egna
problem. han har alltid något vettigt att säga när man pratar om nånting och han är otroligt stark.
han är en av dom starkaste personerna jag känner, iochmed att han har varit förlamad i tio år och ändå klarar av att ta hand om två tonåringar. samt finnas där för oss, ge oss pengar, mat och kläder. helt utan hjälp.
aja, från det ena till det andra.
nationella imorgon vilket innebär att jag lär ta sju bussen. förjävla drygt. måste gå upp vid sex för att hinna ta ut pengar innan jag åker... fyfan. får ju huvudvärk bara av att tänka på det.
nu ska jag slå på en film sen blir det sova, så jag är relativt pigg till imorgon!


♥ jag älskar dig nicklas.

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer
therese - S T R E E T

Sv: Hahahhaha sötast ;)

VI ÄR FAN BÄST LSKLING. I LOVE YOU!!!!! <3<3<3<3



Blogg: http://broody.webblogg.se/
2011-05-05 @ 06:15:58


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!