- just give me myself back

har i princip bott hos kusinen min nu i helgen så har inte blivit nån uppdatering...
blev iallafall lite öldrickande men även bara mys hemma i soffan så ingen konstig
helg om man säger så. precis som vanligt.
känner även att jag börjar må bättre, fastän allting fortfarande är rätt kaos, jag vill
bara lägga det åt sidan ett tag.
nu är det inte många arbetsdagar kvar i skolan, sen blir det sthlm och bal osv
och så fort sommarlovet börjar har jag sommarskola.. synd är väl det
men vill in på haraldsbo så då äre sånt man får ta!
klockan är för mycket för att jag ens ska vara vaken nu så känner att jag
inte riktigt är vid medvetandet för tillfället. vet inte riktigt vad jag skriver heheh.....
ska försöka ta mig något att äta, sedan blir det sängen!


brutalt gammal bild iallafall..... heheheh

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!