- min själsfrände

ärligt talat nu, du är fan anledningen att jag står här idag, att jag har klarat av allting.
du är en såndär person som jag alltid kan räkna med, oavsett tid och dag, du finns alltid där.
vissa säger att dom kan offra en hand, jag kan offra mycket mer än så, det är sant.
för dig gör jag allt. jag lever för dig, andas för dig, står upp för dig, håller hoppet uppe för dig.
tillsammans är vi starkare än bamse, smartare än skalman och snabbare än superman.
min bästa vän, min själsfrände, min syster, min fina, mitt ljus i mörkret, jag älskar dig!♥
sover hos therese inatt, känns som att det behövdes, mycket som händer för båda två, det då vi har varandra.
jah bless
/ f.ljung

Kommentarer
therese - S T R E E T

AWAWAWAWAW. Började nästan gråta. fan va gullllllig du är. JAG ÄLSKAR DIG 9.

Saknar dig, kom t blge nu :( <33



Blogg: http://broody.webblogg.se/
2011-05-19 @ 17:08:25


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!