- now i'm ready to move on

JAG MÅR BRA! JA, JAG MÅR FÖRJÄVLA BRA.
fick veta av nicklas idag att han inte kommer ta tillbaka mig,
känns väl egentligen inte så jävla bra, men då vet jag iallafall vad jag ska göra; komma över honom.
är redan påväg. hehe. kommer dock kännas att se han med nån annan osv men det är smällar man får ta.
har inte hänt så mycket idag, har spöregnat hela jävla dag.
pluggade en stund med Bengan, spelade sedan UNO med lite trevligt folk. tog dock en och en halv timme sen gav vi upp! haha.. vi är roliga vi.
har insett hur mycket mina vänner betyder för mig. dom är anledningen att jag andas, att jag står på båda benen.
dom låter mig vara mig själv. vara ledsen när jag behöver. skrattar med mig när jag är glad. lyssnar när jag behöver någon att prata med. ni vet vilka ni är, och ni är fan helt jävla awesome♥
köpte olja till moppen idag så blir att hämta den hos storebror imorn, sen blir de ut och glida med min pärla!!
har inte så mycket mer att säga, klockan har börjat blivit mycket dessutom. har iofs sovmorgon till 11.10 imorgon
men lite mer sömn än vanligt behöver jag nog så nu blir det sängen :)





gjorde sidecut igår också! triiiiivs bra som fan ire! vad tycks? :)

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!