- sommarlov nu tack?

MIN ÄLSKADE AEROX ÄR IGÅNG IGEN! jag är ungefär såhäääääääääär lycklig just nu.
har varit hos olle hela dagen och skruvat på sötnosen, efter många försök, om och men
gick den fan igång! solen har värmt oss hela dagen ute på gården och vi har bara mått allmänt bra.
framåt kvällningen åkte jag och olle och träffade filip, som var med affe och alex. så snackade med dom
ett tag innan det bar av hemåt. och fyfan va moppen går alltså, helt sinnes.

har suttit och funderat nu på kvällen och har kommit fram till några saker..
jag saknar hur de va förut, saknar när jag och alla mina vänner umgicks, tillsammans,
när vi inte snackade skit om varandra eller högg varandra i ryggen.
det var nog den bästa tiden i hela mitt liv, men det är ingen idé att gå och älta det förflutna
för man kan ändå inte göra något åt det. man ska vara glad för det man har istället för att
sakna det man inte har. jag har vänner, jag har en familj, jag har några som bryr sig.
jag har i princip allt jag behöver just nu, så jag ska bara försöka leva i nuet så blir nog allt bättre.
är astrött så ska nog lägga mig nu, upp till skolan imorgon med och efter det umgås med min favoritstjärt elin♥
♥♥♥♥
gråt inte för att det är över, le för att det hände.
jah bless
/ f.ljung

Kommentarer
H

Det är väl inget fel med att ha minnen och sakna de? :)



Blogg: http://hampusffs.blogg.se/
2011-05-26 @ 08:09:47


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!