- tpl

sitter hos fanny nu, åkte till skolan en sväng men tröttnade
fanny skulle hem och käka osv så va väl lika bra att följa med.
therese slutade svara på sms för ett tag sen, hon har säkert somnat igen, min lilla skolker♥
har varit rätt dålig på att uppdatera på senaste tiden men jag känner
att jag har annat för mig än att sitta och uppdatera min blogg. vill heller inte skriva
vadsomhelst eftersom det är rätt öppet, och en del tar en ju som en attention whore så fort
man skriver vad man känner osv. orkar inte riktigt med det även fast jag kanske inte kunde bry mig mindre.
är rätt trött på det mesta nu för tiden, ögonlocken håller på att slås ihop och min kropp vill bara ligga
i sängen hela dagen. men jag försöker iallafall.
vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte så mycket som jag vill säga.. men. ah.
skriver väl igen ikväll när jag kommer hem!


haha gammal bild från i somras på mig och min fankiiiiiii!!!
fan så söta vi va♥

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!